İade ve Değişim
Ürün değişim/iade süresi ne kadar?
Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade şartlarına uygun ise cayma hakkınızı kullanabilirsiniz.
Ürün iadesinde dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
Cayma hakkını kullanmanız için öncelikle tarafımıza bilgi vermeniz gerekmektedir. Satın aldığınız ürünün iadesi, sistemdeki kampanya veya promosyon hesaplaması yapıldıktan sonra gerçekleşir. Hediye çeki olarak kazanılan ürün ya da ürünlerin iadesinde, hediye çeki iptal olur. Eğer çek iade işleminden önce kullanılmış ise oluşan fark iade bedelinden düşer.
Kullanılmış ürünlerde yaşanabilecek teknik sorunlar Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nın belirlediği kapsamlara göre değerlendirilir.
Ürünü size gönderildiği şekilde orijinal ambalajı ve tüm aksesuarlarıyla eksiksiz ve kargoda oluşabilecek hasarlara karşı uygun bir paket içinde göndermeniz gerekmektedir. Ürünle birlikte sevk irsaliyesi de Storixe iletilmelidir. Arızalı ürün ulaştığında teknik servis tarafından incelemeye alınır, sorun tespit edilir. İade süreci arıza raporu onaylandıktan sonra başlatılacaktır.
Hangi ürünler iade kapsamına girmez?
Cayma hakkını kullanabilmeniz için iade etmek istediğiniz ürünlerin satış değerini yitirmemiş olması gerekmektedir.
Ürünün yanlış kullanımına bağlı olarak kullanıcı hatasından kaynaklandığı tespit edilen durumlarda ürün iadesi alınamaz. (Yanlış şarj etme, çarpma, yanlış pil kullanımı, yanlış montaj, kırma, bozma, düşürme sonucu kırılma, yanlış kullanım, yanma, yetkisiz tamir, voltaj değişikliğinden kaynaklanan sorunlar vb) İade edilmek istenen üründe herhangi bir hasar, çizilme, yırtılma, bant-etiket kullanımı ve kutu içeriğinde eksilme varsa ürün iadesi kabul edilmez.
İade/değişim işlemlerinde satın alınan ürüne ait orijinal kutusu/ambalajı zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmeli ve gönderilmelidir. Orijinal ambalajı bozulmuş, kutusu ve iç aksesuarları olmayan, tekrar satılabilme özelliğini yitirmiş ürünlerin iadesi yapılamaz.
T.C. Sağlık Bakanlığı’nın Hijyenik Ürün Yönetmeliği’ne göre klozet adaptörü ve oturak gibi hijyenik ürün grubuna ait ürünler ile akü ve şarj cihazı gibi sarf malzemesi kategorisindeki ürünler iade kapsamında değildir.
Satın aldığım ürün ayıplı/kusurlu ise ne yapmalıyım?
Ayıplı ürün, ürünün kullanım amacını ve ürün bilgilerinde yer alan ana işlevlerini yerine getirmesini engelleyen, üretiminden kaynaklanan hataları bulunan üründür.
Kusurun kullanımdan / kullanıcı hatasından kaynaklanmadığı durumlarda ürünün inceleme için tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. İnceleme sonucunda kusurlu olduğu bildirilen üründeki arızanın kullanıma bağlı oluşmadığı, ürünün kusuru olduğu tespit edildiğinde tarafınıza ürünün; kusursuz olan yenisi gönderilir ya da isteğinize göre iadesi alınır.
Üyeliksiz alışveriş gerçekleştirdiyseniz info@storix.com.tr adresine iade gerekçenizle birlikte talebinizi elektronik posta yoluyla iletebilirsiniz.
İade işlemleriniz ile ilgili her türlü sorunuz için 0539 705 75 52 numaralı hattımızdan telefon veya WhatsApp aracılığıyla, info@storix.com.tr adresinden elektronik posta yoluyla yetkilimize ulaşabilirsiniz. Storixe bildirim yapılmaksızın gönderilen iadeler kabul edilmeyecektir.
Ürün kargodan hasarlı çıktıysa ne yapmalıyım?
Durumu teslimat sırasında fark ederseniz paketi teslim almayınız ve mutlaka kargo görevlisine tutanak tutturunuz. Teslimattan sonra fark ettiyseniz ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekip bizimle iletişime geçiniz.
İade/değişim işlemlerinde kargo ücreti ödeyecek miyim?
Tüm işlemlerinizde gönderiminizi anlaşmalı Kargo aracılığı ile ücretsiz olarak yapabilirsiniz. Farklı kargo firmaları ile yapacağınız gönderilerin bedeli Pilsan tarafındanödenmeyecektir.
Ödediğim ücretin tamamını iade alabilir miyim?
Eğer 300 tl ve üzeri alışverişlerde kargo bedava’ kampanyasından yararlanılmışsa, birden fazla ürünün sipariş edildiği alışverişlerde, ürünlerden biri/birkaçı iade edildiğinde, iade edilen ürünün/ürünlerin fiyatı toplam tutardan düşülür. Kalan ürünlerin bedeli 300 tl altındaysa 19 tl kargo bedeli kesintisi yapıldıktan sonraki tutar alıcıya iade edilir.
Kapıda ödeme seçeneği kullanılarak yapılan alışverişlerdeki 15 tl kapıda hizmet bedeli kargo firması tarafından tahsil edildiğinden, iade işlemlerinde geri ödenmez.
İade ettiğim ürünün ücretini ne zaman alabilirim?
Kredi kartına iade edilecek tutar bankanızın iade prosedürüne bağlı olarak en fazla 14 iş günü içinde tamamlanabilir. Havale/EFT ile yaptığınız ödemelerde ise IBAN numaranızı iletişim bilgilerimizden ulaşarak bize belirtmeniz gerekmektedir. Vereceğiniz bilgilerin doğruluğunun sorumluluğu tarafınıza aittir. Havale/EFT ödemeleri en geç 14 iş günü içinde gerçekleştirilmektedir.